صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز


ناشناس

سه شنبه 22 دسامبر 1401

تیتر کاهان: رشد سه برابری سرمایه گذاری خارجی. کدام یک از کشورها برای سرمایه گذاری در این کشور آمده اند که ثبات اقتصادی وجود ندارد. اگر واقعا سرمایه گذاری از اوج جرجم سه برابر شده پس چرا هزینه همه چیز را دارم؟ آنها صاف نگاه می کنند و دروغ می گویند

هموطن

پنجشنبه 24 دسامبر 1401

نمایندگان مجلس به دلیل بی کفایتی و ناکارآمدی خودشان اعتراض کردند؟؟؟

امانی

چهارشنبه 30 دی 1401

سلام، دولت باید به همه مردم اطلاع دهد که در این دنیا چه کسی دشمن ماست و چه کسی دوست ماست، باید بگویم که همه دولت ها و ملت ها با ما دوست هستند، اما من می بینم که دولت های کمی نیستند که فقط به فکر خود هستند، به دنبال احترام اقتصادی و سیاسی هستند، اردوغان یکی از آنهاست که فقط به فکر سیاست کشورش است، زیرا او برای نفت یا گاز رشوه نمی گیرد، می خواهد بگوید از روسیه خدمات ارزانی برای نفت یا گاز می خرند. نام دشمن تا ملت به تیم بخندند به نمایندگان استان که سیاست را به دشمن می زنند، نمی دانیم خیلی از دشمن خبر دارد مثلاً برجام بحث برجام را در مجلس راه بیندازد. دشمن را تهدید کند و یک نوع تشویق شود اما در نهایت می توانند زبان دشمن را باز کنند و دنیا را متقاعد کنند که تحریم کنند، دشمن شناسایی شود و دولت ها بدانند که آمریکا دشمن است، بگذار دولت ایران و مردم جهان ما را دوست بدانند.

ناشناس

شنبه 10 ژانویه 1401

خرید 5 فروند هواپیمای کارکرده مایه افتخار آقای کیهان است که می گوید بدون برجام و بدون FATF. آقای شریعتمداری خرید هواپیما از کشورهای خارجی حتی با قیمت چند برابر بیشتر که با افتخار می گویید بدون برجام و بدون FATF افتخاری ندارد.

محمد

در روز سه شنبه 20 ژانویه 1401

چقدر خوب می شد اگر روزنامه نگاران آزاد می شدند

ناشناس

در روز چهارشنبه 21 ژانویه 1401 م

سلام جناب شریعتمداری واقع در بونجول باعث افتخاره که به قیمت گران بخریم.43 باعث افتخاره که ایران از یه در کوچیک جلو میره.

ناشناس

در روز شنبه ۱ فوریه ۱۴۰۱ م

ایران باید با کشورهای دیگر تعامل و مدارا داشته باشد، الان بیشتر کشورها را از دست داده ایم

ناشناس

در روز یکشنبه 2 فوریه 1401 م

کثیفی نشریات طرفدار فساد که به موضوع سپاه پاسداران می پردازد، سپاه یک نهاد امنیتی و بشردوستانه و ملی است، مثلاً سیل شیخ تدبیر که استاندارش در اروپا زندگی می کرد، سفر کرد و سپاه در مرکز میدان بود و زلزله امروز که باز هم مرکز این رسانه هاست، حتی چند رسانه بین المللی در مورد آن نوشتند، اما چند رسانه بین المللی درباره آن نوشتند. ساکت

گزارش

در روز پنجشنبه 27 فوریه 1401

در مورد هواپیمای درجه دو که در اینجا به قیمت نو و افتخار جهان فروخته می شود. تعداد این جوایز از جمله خودروهای دست دوم و لوکوموتیو تراکتور افزایش خواهد یافت.

محمدرضا کیانفر

شنبه 27 مارس 1401

.
شهریار حیدری نماینده قصرشیرین در مجلس گفت: اوایل سال آینده مذاکرات برجام آغاز و به نتیجه می رسد.

آقای حیدری
مذاکرات در مورد برجام سال گذشته به پایان رسید و نتیجه ای نداشت زیرا آقای پوتین اجازه امضای آن را نداد. مشکلی که احتمالاً فاجعه ای بدتر از سال 57 ایجاد می کند تحریم است که تنها با مذاکره مستقیم و فوری با ایالات متحده که عضو برجام نیست حل می شود.
از روزهایی که گذشت هیچ چیز از او به یاد نیاور، وقتی فردا نیامده گریه نکن.
وقت گرانبهای خود را برای نام و گذشته بنیاد من تلف نکنید.

سرور عزیز
تنها راه نجات وطن، تشویق جمهوری اسلامی به انجام دو کار ضروری است:
1- توقف خصومت با آمریکا برای دفاع در برابر تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی برای حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما