کنایه جدید ناصر الخلیفی به امباپه



کد خبر: 1951608
28 ژوئیه 1402 در 00:25
7.1 هزار بازدید |

4نقطه نظر

ناصر الخلیفی تاکید کرد که هیچ یک از اعضای پاری سن ژرمن بزرگتر از این باشگاه نیستند. نظری که خیلی ها آن را توهین به کیلیان امباپه تلقی کردند.

تمسخر جدید ناصر الخلیفی برای امباپه

به گزارش “ورزش سه”، در اولین تمرین شاگردان لوئیز انریکه در محل تمرین جدید، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به اعضای این تیم گفت که آنها “بهانه ای ندارند” که نگذارند. باشد . موفق در فصل آینده امروز اولین باری بود که پاری سن ژرمن زیر نظر سرمربی جدید لوئیس انریکه تمرین کرد.

کیلیان امباپه که آینده روشنی ندارد نیز در این تمرین حضور داشت و آنطور که عکس های منتشر شده از تمرین نشان می دهد دیدار خاصی بین رئیس باشگاه و کاپیتان فرانسوی صورت نگرفت.

واضح است که امباپه مانند گذشته ستاره شماره یک تیمش نیست. در ویدئویی که در صفحه رسمی باشگاه منتشر شده، الخلیفی در حال خوش گذرانی با بازیکنان جدید است و برای رفتن به امباپه دیده نشد.

همچنین در قسمت بعدی فیلم تمرین بازیکنان، امباپه تنها دو بار به نمایش در می آید و به زودی دوربین باشگاه سراغ بازیکنان دیگری مانند مارکو آسنسیو، میلان اشکرینیار و نیمار می رود.

امباپه یک سال از قراردادش با پاری سن ژرمن باقی مانده است، اما او به باشگاه گفته است که نمی خواهد بند تمدید قراردادش را فعال کند تا 12 ماه دیگر پس از پایان فصل آینده بماند.

1899503

امباپه علناً اعلام کرده است که می‌خواهد فصل آینده در PSG بماند، اما باشگاه مصمم است به او اجازه ندهد تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.

مدیران باشگاه اصرار دارند که او یا باید فروخته شود یا قراردادش را تمدید کند و تا 31 جولای مهلت داده اند تا در این مورد تصمیم بگیرد. اتفاق جدیدی نیفتاده است و باشگاه منتظر مشخص شدن موضع امباپه است.

الخلیفی قبل از شروع تمرین در کمپ جدید باشگاه که برای ساخت آن 300 میلیون یورو هزینه شده است، 15 دقیقه برای بازیکنان سخنرانی کرد. وی در سخنان خود بر اهمیت ورود به “عصر جدید” و داشتن “ذهنیت جدید” در آینده تاکید کرد و از استانداردهای مورد انتظار باشگاه صحبت کرد.

او گفت: “باشگاه از هر کسی از جمله من بزرگتر است. شما در بهترین مرکز تمرینی جهان هستید. باید به آن افتخار کنید و از آن استفاده کنید. شما همه چیز برای موفقیت در اینجا دارید، چیزی کم ندارید. هیچ بهانه ای برای عدم موفقیت نیست.”