پرواز Smash-and-Grab در Nordstroms در Canoga Park – CBS Los Angeles


لس آنجلس (CBSLA) – بعد از وقوع یک سرقت مسلحانه در یک فروشگاه نوردستروم در پارک کانوگا در مرکز خرید وستفیلد توپانگا، سیل سرقت از فروشگاه های سطح بالا عصر چهارشنبه ادامه یافت.

به گفته LAPD، حدود ساعت 7:00 بعد از ظهر، حدود پنج مظنون به محل نوردستروم در مرکز خرید Topanga رفتند و 7 تا 8 کیف دستی گران قیمت را دزدیدند و سپس با یک فورد موستانگ خاکستری فرار کردند.

بیشتر بخوانید: بازگشت سانتا آنا برای روز شکرگزاری. هزاران نفر در سرزمین جنوبی در معرض خطر خاموشی هستند

“مایه تاسف است زیرا این افرادی که اینجا هستند فقط سعی می کنند برای تعطیلات خرید کنند [and] برای خانواده‌هایشان، گفت: آلن همیلتون، معاون رئیس LAPD. ما افسران بیشتری را در اینجا مستقر کرده ایم. اتفاقاً بخشی از مرکز خرید بود که می‌توانستند وارد و خارج شوند، حتی با وجود عوامل ما در اینجا.

لس آنجلس، که به تازگی یک گروه ویژه از بازرسان باتجربه قتل سرقت را تشکیل داده است، گفت که گشت‌های اضافی در مرکز خرید وجود دارد، اما مظنونان زمانی را انتخاب کردند که پلیسی در اطراف نبود.

یکی از ماموران امنیتی که در مقابل سارقان قرار گرفت، با اسپری شیمیایی از ناحیه صورتش مورد حمله قرار گرفت و پس از مداوا در محل به بیمارستان محلی منتقل شد. پلیس هنوز در تلاش است تا بفهمد آن ماده شیمیایی چیست، اما چند ساعت پس از سرقت، همه درها را باز کردند تا بتوانند مواد شیمیایی را خارج کنند.

لس آنجلس، کالیفرنیا – 23 نوامبر 2021: یک نگهبان امنیتی در ورودی اصلی نوردستروم به هنگام ورود خریداران به روز سه‌شنبه، پس از اینکه یک گروه سازمان‌دهی شده از سارقان تلاش کردند اواخر شب دوشنبه در محل گروو در 23 نوامبر 20201 در لس‌آنجلس به سرقت برسند. ، کالیفرنیا (جینا فرازی / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

این آخرین سرقت از مجموعه سرقت های یک هفته ای است. همین چند روز پیش، گروه بزرگی از غارتگران وارد یک فروشگاه نوردستروم در گرو شدند، جنایتی که ساعتی قبل با دزدی دیگری در جنوب لس آنجلس مرتبط بود.

مقامات روز یکشنبه دو مورد سرقت را در Rodeo Drive در Beverley Hills بررسی کردند. دو تا از ویترین های آسیب دیده شامل لویی ویتون و خیابان پنجم ساکس بود، اما هیچ کالایی از هر دو فروشگاه برداشته نشد.

در آخر هفته، تیمی از سارقان مردی 23 ساله را در بیرون رستوران بوسا نوا در هالیوود به ضرب گلوله کشتند.

بیشتر بخوانید: 3 کشته و 3 زخمی در غرق شدن عظیم ساحل منهتن

با ادامه افزایش سرقت های مسلحانه در فصل خرید تعطیلات، سران کشورها سرقت های مسلحانه را با مجازات های خفیف متهم می کنند.

ریک کاروسو، تاجر میلیاردر و مالک The Grove، رهبران محلی را به دلیل انجام ندادن کافی برای مقابله با جرم و جنایت مورد انتقاد قرار داده است. کاروسو با ایده نامزدی برای شهردار لس آنجلس بازی می کرد.

“من فکر می کنم این تجلی رهبری ضعیف است. من فکر می کنم این تجلی تصمیمات بسیار بدی است که رهبران ما گرفته اند. کاروسو گفت: این نشان از این واقعیت است که ما پول پلیس را تامین می کنیم.

قبل از سرقت مسلحانه خشونت آمیز در گروو چندین روز جنایات نفس گیر مشابهی در منطقه خلیج صورت گرفت. هشتاد دزد وارد یک نوردستروم شدند و جمعه شب در میدان یونیون در سانفرانسیسکو، تعداد زیادی فروشگاه شکسته یا تخریب شدند.

فرماندار گاوین نیوسام از نیاز به محاکمه بهتر مظنونان صحبت کرد.

من هیچ همدردی یا همدلی با افرادی ندارم که اقلام مردم را می‌شکنند، می‌برند، می‌دزدند، در خیابان‌های ما ویرانی و وحشت ایجاد می‌کنند. نیوزوم گفت هیچکدام.

منتقدان بر این باورند که موج اخیر جنایت نتیجه سال‌هایی است که قانون‌گذاران – و حتی رای‌دهندگان – مجازات‌ها را برای ارتکاب این اعمال کاهش داده‌اند.

خبری دیگر نیست: بادهای شدید برس ریورساید را بلند می کند، در حالی که ساکنان منطقه نیز با قطعی برق پیشگیرانه مواجه می شوند